Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Doufala jsem, že dneska bude pokračování. Pořád koukám a vony hrabě. Nešlo by to nějak uspíšit, Rudolfe? Je to děsně napínavý a já bych chtěla jít dneska spát. Nebo jak dlouho nás budeš napínat? Dík R^R^R^

1 0
možnosti
AS

Super čtení. Ostatně jako vždy. R^R^R^ A s Katkou dole naprosto souhlasím.

1 0
možnosti
Foto

Nepřestává mě fascinovat, jak dokážete prakticky v jedné větě podat krásu dané země, vyjádřit náklonnost ke zdejším lidem a zároveň jim nadat do de*ilů R^;-D A to všechno tak přirozeně, vtipně a svým způsobem láskyplně... :-) A tak já jen tak, že mě to prostě baví no :-)R^

6 0
možnosti
PK

P71a29v47e36l 35K41a67f30k24a

5. 10. 2014 12:55

Parádní čtení...

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS